Şub 5, 2015
7530 İzleme
444 107

Dinimiz Amin

Editör:

Offf, dinimiz amin yarebbim ya! Noolur bi hal çaresi ver bana, bize. Ne de çok fena bi durumdayız yav 🙁

Bugün güzel başlamıştı aslında…
Sabah ailecek yenen kahvaltı, kardeşle bol sohbet, kızımla bol oyun, sevgilimle bol iş konuşması v.s
Öğlene doğru bir boka sarmaya başladı ki aboww… Öncelikle İstanbul’a gitme kararından sonra her zaman yaşanan o saçma sapan gerginlik tüm aileyi sardı. O yetmedi biz sevgilimle hararetli bir tartışma yaşadık. Öff yarebbim o ney? :((  gene, dinimiz amin yarebbim…
dinimiz amin dinimiz aminDinimiz Amindinimiz amin 1Şimdi sabah 5:30 ben ayakta 1 saattir kuzuma öksürüğü için bitkisel çay hazırlıyorum. Elmayı yıka dörde böl kaynat içine ıhlamur sonra bal hadi bakalım. Ben bunları yaptıktan sonra tam kızıma içiricektim ki ezan sesleri yükseldi. Sabah oluyor gün doğuyor herkes ayaklanmaya başlarken ben yatağıma yeni giriyorum…
O halde sevgili yaradan bugün sana söylediklerimi ciddiye alma zamanı. Onca şey söylüyorum bi kulağından giriyo bi kulağından çıkıyo. Beni anneye bağlatma! Çok kötü fena kızabilirim. Sana olanları bir bir anlattım, yapman gerekenleride söyledim. Senin için çocuk oyuncağı ama benim için çok önemli lütfen bi zahmet… Bi yardım. bi iyilik felan. valla iyi olucam.

Sübhaneke, dinimiz amin…

Offf, dinimiz amin yarebbim ya! Noolur bi hal çaresi ver bana, bize. Ne de çok fena bi durumdayız yav 🙁 Bugün güzel başlamıştı aslında… Sabah ailecek yenen kahvaltı, kardeşle bol sohbet, kızımla bol oyun, sevgilimle bol iş konuşması v.s Öğlene doğru bir boka sarmaya başladı ki aboww... Öncelikle İstanbul'a gitme kararından sonra her zaman yaşanan o saçma sapan gerginlik tüm aileyi sardı. O yetmedi biz sevgilimle hararetli bir tartışma yaşadık. Öff yarebbim o ney? :((  gene, dinimiz amin yarebbim... Şimdi sabah 5:30 ben ayakta 1 saattir kuzuma öksürüğü için bitkisel çay hazırlıyorum. Elmayı yıka dörde böl kaynat içine ıhlamur sonra bal hadi bakalım. Ben bunları yaptıktan sonra tam kızıma içiricektim ki ezan sesleri yükseldi. Sabah oluyor gün doğuyor herkes ayaklanmaya başlarken ben yatağıma yeni giriyorum… O halde sevgili yaradan bugün sana söylediklerimi ciddiye alma zamanı. Onca şey söylüyorum bi kulağından giriyo bi kulağından çıkıyo. Beni anneye bağlatma! Çok kötü fena kızabilirim. Sana olanları bir bir anlattım, yapman gerekenleride söyledim. Senin için çocuk oyuncağı ama benim için çok önemli lütfen bi zahmet… Bi yardım. bi iyilik felan. valla iyi olucam. Sübhaneke, dinimiz amin…

Ne kadar beğenilmiş?

Ne kadar beğendin? Mutlaka söyle bize. Hadi aşağıdaki yıldızlara tıkla...

User Rating: Be the first one !
0
kategori:
Deli Kafalar · öylesine

İnceleme Bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir