Nis 19, 2017
3367 İzleme
34 8

Kek yapma günü

Editör:

Bugün günlerden kek yapma günüydü…
Sabah kalkıp bir güzel kahvaltımızı yaptık. Karen dedi ki;

“-Anneee bize bugün kek yapar mısın?”
“-Ay tabiisi yaparım aşkitellam. Bu gün kek yapma günü olsun… “

Neyse işlerimi bitirdim hadi dedim Karen’e gel birlikte hem yapalım hem çekim de yapıp YouTube kanalımıza atalım.
En kolay tarifli ve en az malzemeli kekimizi başladık yapmaya.
kek yapma günü Kek yapma günükek yapma gunu 3 deli kafalar 1Yumurtaları kırıyoruz, un katıyoruz falan fıstık derken attık ekmek yapma makinesinin içine. Neyse bir güzel kabarmış miss gibi kokuyor.

Kalıptan çıkartmak istiyorum, istiyorum da bir türlü çıkmıyor.

Ama nasıl hırslandım, dan! Dann! Vuruyorum kalıba kek çıksın diye.

Hay sıçtımın keki! ?

kek yapma günü Kek yapma günükek yapma gunu deli kafalar 1

kek yapma günü

Kameraya çekiyorum diye artistik yapıyor resmen.

Vura vura helak oldum.

En son Badiş gelip çıkardı da kavuştuk kekimize.

Tabiisi o da yetmedi güya şahane bir video yapacağım ya sonunda da keki dilimleyerek servis edişimi çekicem. Kek soğusun ben bir duş alıp geliyorum dedim. Evet duş ? aldım geldim ama ne göreyim ?

Kareeeeeeeennnnnn…

Ulan çocuğum neden kopardın kiiii ? gitti bütün çekim yaaaa ?

Kısaca kekin başına gelmeyen kalmadı.
Ben bir sürü küfür ettim tövbe yareppim, Karen kopara kopara mundar etti. Ouffff en şahanelisinden bir kek videosu ile karşınızdayım ?

Valla tadı 10 numara 5 yıldız ⭐

Elime sağlık kendimin.

Bugün günlerden kek yapma günüydü... Sabah kalkıp bir güzel kahvaltımızı yaptık. Karen dedi ki; "-Anneee bize bugün kek yapar mısın?" "-Ay tabiisi yaparım aşkitellam. Bu gün kek yapma günü olsun... " Neyse işlerimi bitirdim hadi dedim Karen'e gel birlikte hem yapalım hem çekim de yapıp YouTube kanalımıza atalım. En kolay tarifli ve en az malzemeli kekimizi başladık yapmaya. Yumurtaları kırıyoruz, un katıyoruz falan fıstık derken attık ekmek yapma makinesinin içine. Neyse bir güzel kabarmış miss gibi kokuyor. Kalıptan çıkartmak istiyorum, istiyorum da bir türlü çıkmıyor. Ama nasıl hırslandım, dan! Dann! Vuruyorum kalıba kek çıksın diye. Hay sıçtımın keki! ? kek yapma günü Kameraya çekiyorum diye artistik yapıyor resmen. Vura vura helak oldum. En son Badiş gelip çıkardı da kavuştuk kekimize. Tabiisi o da yetmedi güya şahane bir video yapacağım ya sonunda da keki dilimleyerek servis edişimi çekicem. Kek soğusun ben bir duş alıp geliyorum dedim. Evet duş ? aldım geldim ama ne göreyim ? Kareeeeeeeennnnnn... Ulan çocuğum neden kopardın kiiii ? gitti bütün çekim yaaaa ? Kısaca kekin başına gelmeyen kalmadı. Ben bir sürü küfür ettim tövbe yareppim, Karen kopara kopara mundar etti. Ouffff en şahanelisinden bir kek videosu ile karşınızdayım ? Valla tadı 10 numara 5 yıldız ⭐ Elime sağlık kendimin.

Ne kadar beğenilmiş?

Ne kadar beğendin? Mutlaka söyle bize. Hadi aşağıdaki yıldızlara tıkla...

User Rating: Be the first one !
0

İçin Yorumlar Kek yapma günü

  • Çılgınım deli kafam ? Sıcakken çıkarmaya çalıştın diye sana artistlik yapmış mis kekin ?

    Gdeniz 19 Nisan 2017 09:27 Cevapla

İnceleme Bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir